VOORSTELLING

WAT IS DE DUUR VAN DE VOORSTELLING?

De voorstelling duurt ongeveer 140 minuten (inclusief pauze)

IS ER PAUZE VOORZIEN?

JA. Er is een pauze voorzien tijdens de voorstelling, de bar in de foyer zal dan geopend zijn.

VANAF WELKE LEEFTIJD KAN IK KOMEN KIJKEN?

Wij verwelkomen graag het hele gezin. Wij raden aan om kinderen mee te brengen vanaf 4 jaar, voor jongere kinderen is de voorstelling minder geschikt.

HEB IK EEN VASTE ZITPLAATS IN DE THEATERZAAL?

JA. De plaats die u bij de bestelling van uw tickets hebt gekozen en dus ook op uw ticket vermeld staat, is ook de stoel waar u effectief op dient plaats te nemen. Bij aankomst in het theater zal uw ticket gescand worden.

IK HEB MOEITE OM TRAPPEN OP TE LOPEN. IS DIT EEN PROBLEEM VOOR HET BIJWONEN VAN DE VOORSTELLING?

NEEN. Zowel het domein als de foyer, de zaal en de sanitaire voorzieningen zijn makkelijk bereikbaar en rolstoeltoegankelijk. Laat ons dit zeker weten tijdens uw reservatie, wij bezorgen u dan een zitplaats (indien beschikbaar) op de begane grond zonder opstapje. Onze hosts/hostessen helpen u graag op een veilige manier om u naar uw plaats te begeleiden.

KAN IK TIJDENS DE VOORSTELLING DE ZAAL VERLATEN?

JA. Het is geen probleem om de zaal te verlaten. Zorg wel dat u de andere bezoekers niet stoort bij het verlaten en terug betreden van de zaal.


TICKETS

KAN IK EEN FACTUUR KRIJGEN?

JA. Het is mogelijk om bij je bestelling een factuur aan te vragen. Dit kan heel eenvoudig door te mailen naar musical@sjoeboe.be. De factuur wordt opgestuurd nadat je bestelling definitief is.

ZIJN ER PLAATSEN VOORZIEN VOOR MINDERVALIDEN?

JA. Bij elke voorstelling wordt een beperkt aantal rolstoelplaatsen voorzien. Deze zijn te herkennen aan het rolstoelsymbool op het zaalplan. U kunt deze plaatsen op dezelfde manier reserveren

KAN IK TELEFONISCH RESERVEREN?

NEEN. Op dit ogenblik is het niet mogelijk om tickets telefonisch te reserveren. Wij vragen je om je tickets online te reserveren.

KAN IK TICKETS INRUILEN?

NEE. Aangekochte tickets worden niet ingeruild of terugbetaald.

TICKETS NIET ONTVANGEN?

Indien je online tickets hebt aangekocht, worden jouw tickets automatisch opgestuurd na de betaling. Mocht je deze niet onmiddellijk terugvinden in jouw mailbox, controleer dan zeker jouw spam inbox of ongewenste mail. Mocht je deze nadien toch niet vinden kan je steeds contact opnemen via musical@sjoeboe.be.


IN HET THEATER

KAN IK TER PLAATSE NOG EEN TICKET VOOR DE VOORSTELLING AANKOPEN?

NEEN. Er wordt geen ticketverkoop ter plaatse gerealiseerd. De tickets zijn online wel nog te koop, zolang de voorraad strekt, tot 5 minuten voor de aanvang van de voorstelling.

HOEVEEL BEZOEKERS LATEN JULLIE TOE IN DE ZAAL?

De voorstellingen gaan door aan volle capaciteit. We houden het wel bewust kleinschalig en ontvangen graag verschillende kleine groepen. Er zijn 96 tickets plus 4 rolstoelplaatsen beschikbaar per voorstelling.

IS DE VESTIAIRE GEOPEND?

JA. Jassen en paraplu’s kunnen meegenomen worden in de zaal. Rugzakken en andere grote tassen mogen niet meegenomen worden naar het theater.

ZIJN ER LOCKERS BESCHIKBAAR OM ONZE SPULLEN ACHTER TE LATEN?

NEEN. Er zijn geen lockers beschikbaar.

ZIJN ER TOILETTEN BESCHIKBAAR?

JA. De toiletten zijn beschikbaar en zijn ook rolstoeltoegankelijk.

HOE LAAT VOOR AANVANG MOET IK AANWEZIG ZIJN IN HET THEATER?

De inkomdeuren van het theater openen 1 uur voor aanvang show, de zaaldeuren zelf 10 minuten voor aanvang van de voorstelling. Laatkomers zullen de zaal kunnen betreden onder begeleiding van het zaalpersoneel en op het ogenblik dat de veiligheid het toelaat.

KAN IK MET CONTANT GELD/MET DE KAART BETALEN IN HET THEATER?

JA. Het is in onze foyer mogelijk om zowel met bancontact als met cash geld te betalen.

KAN IK NA DE VOORSTELLING NOG EVEN NAPRATEN EN IETS NUTTIGEN IN DE FOYER?

JA. We nodigen u hiertoe zelfs graag uit! U kan plaatsnemen aan een tafel en iets bestellen aan onze bar.